vrijdag 26 januari 2007

Harde werkers

Overal is het hetzelfde liedje, rommel... Tja en dat moet af en toe opgeruimd worden. Niet alleen word de baan stoffig maar ook de diverse onderdelen die achterblijven op de baan zorgen voor rommel. Dat kan ik natuurlijk lang niet allemaal alleen bijhouden dus vandaar dat ik wel eens iemand vraag om mee te helpen. Dit keer waren het Leo en Geart die hun hulp aanboden en het moet gezegd worden; de heren deden hun best. Zowel Geart als Leo wisten wat er gedaan moest worden en staken hun handen uit de mouwen. Zo was de klus al snel geklaard. Ik heb maar even wat foto's gemaakt want dit maken we niet snel weer mee denk ik.
Kijk ze eens sjouwen met die zware banden....



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leo said

Nou dat is weer leuk, loop ik me in het zweet te werken langs de baan en zie ik er op de foto uit als een Michelinpop.
Je moet toch eens iets doen aan die foto bewerking, of is deze foto net gemaakt toen ik even bij de pitspoezen aan het overleggen........ was??

FRANK103 zei

Is dit wel Arbotechnisch verantwoord? Voor je het weet heb je een claim aan de broek!

Anoniem zei

Leo said

Goed idee, we hebben de bond al ingeschakeld. maar die zij dat we niet moeten zeuren omdat onze secondaire arbeidsomstandigheden en ongemak ruimschoots compenseren.
En ik moet zeggen dat ze daar wel een punt hebben, wij zien de mooiste auto's (voorbij komen) en de mooiste vrouwen (voorbij komen) wat is een mannenhand toch snel gevuld. ;-)