dinsdag 16 januari 2007

Revell

Zoals gezegd ben ik afgelopen weekend in Putten geweest en niet ik maar mijn vriendin nam een trabantje mee voor haar vader. Een erg leuk auto'tje en ook erg mooi uitgevoerd. De kleur en de opdruk zijn erg mooi aangebracht en al met al is het gewoon een koddig auto'tje. Wat me opviel toen ik de auto even uit de verpakking haalde waren de smalle bandjes en klein zijn ze ook. Aangezien hij voor papa bedoeld was heb ik er maar niet mee gereden en de auto snel in de doos terug gedaan ;-). Toen ik gisteren achter de pc zat vroeg ik me eigenlijk af of Revell een eigen pagina had en jawel ze hebben er een. Wat me echter opviel dat ik met mijn beperkte inzicht niet een, twee, drie de slotcars kon vinden. Dus wat doe je dan... je stuurt een mailtje. En ik moet zeggen er werd snel gereageerd waar ik de slot-cars dan wel kon vinden. Zie onderstaande mail:

Hello and good morning Mr.
thanks for your mail and your interest, that we want to answer as following:
Please go to
www.revell.de - PRODUCTS - then to METAL - there you can see under SLOT CARS 1/32 our complete actual programm.
This for your information.
Kind regards,
S H

Ik heb terug gemaild dat in mijn ogen de weg naar slot-cars dan wel erg ver was en nog geen tien minuten later kreeg ik onderstaande mai terug :

Hello Willem,
thanks for your opinion, we'll discuss this.

Regards,
S H

Erg netjes van Revell dacht ik zo. Dus voor iedereeen die nog zoekt naar de auto's van Revel op de internetpagina :
Please go to http://www2.blogger.com/www.revell.de - PRODUCTS - then to METAL - there you can see under SLOT CARS 1/32 our complete actual programm.

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Mooi trabantje en nette foto, je mist alleen een deeltje van de reflectie van de auto in de spiegel. Zou het nog een keer proberen !

Willem S zei

hahahaha tuurlijk