zondag 25 februari 2007

A.F.A.F.(Aad Flaton's Alfa van Fleischmann)

Al eerder liet ik deze auto zien in een eerdere post, ik had echter niet door dat de auto nog niet helemaal klaar was totdat Aad me weer een update stuurde. Ik vond de auto er al goed uitzien maar zoals je op de fotos kan zien is er weer meer geperfectioneerd.
De voorkant met luchthappers en spoilers.
Kijk eens naar de mooie gele velgen en.... het raampje is nu ook zoals het hoort!!!!
Achterop nog even mooi geschreven Alfa Romeo, en de auto glimt erover.
Hier een foto van de voorkant van de echte.
En let hier eens op de vorm van het zijruitje.

'ik heb vroeger nogal wat artikelen geschreven en heb de ervaring dat bij artikelen met foto's een korte, bondige tekst vaak het beste werkt.' Waren de woorden van Aad in de mail en ik hoop dat ik niet teveel heb geschreven ;-)

4 opmerkingen:

Madelon zei

Ik denk dat de verhouding tekst tov foto's goed gelukt is bij dit bericht!
Dit in tegenstelling tot de verhouding tekst/foto's bij de foto's van 2 berichten geleden.
Of had je toen het meeltje van Aad nog niet ontvangen?

Anoniem zei

Inderdaad die mail had ik toen nog niet.....

Dikke Leo zei

Laat ik het ook eens kort houden.

Die aad is een wijs man.
Beelden zeggen vaak meer dan woorden.
Bij het zien van iets moois zijn woorden meestal overbodig.
Mijn vrouw zegt dan ook geregeld "wat ben je stil".

FRANK103 zei

Ja, coole bak!