dinsdag 27 februari 2007

De kunst afgekeken

Tja beter goed gejat dan slecht bedacht zeggen ze dan... Net als Henk G van Twenttrack kom ook ik wel eens in de winkel die begint met een A en eindigt op ction. Degene die weet waar ik het over heb mag zijn of haar antwoord als comment posten, zijn of haar prijs is eeuwige roem op deze pagina ;-). Ook ik had gelezen op de site van Henk G dat er weer wat te halen viel en dus ben ik gelijk heen getogen om weer even te zien wat er deze keer in de aanbieding was. En dat viel niet tegen. Met de twee onderstaande auto's ben ik terug gekomen en ik was wel bijna 4 euro armer.... Waar moet dat heen ? Als ik de schaal zo zie is die aardig correct!
Ook ik heb het auto'tje eraf gehaald en vervangen, zal proberen em heel te houden ;-)
Bouwpakketje van revell erachterop. (mooie strobaaltjes he?)
De brandweer kan natuurlijk niet ontbreken, we rijden zo hard dat kan alleen maar misgaan.
Zelfs de mannen zijn er bij geleverd!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik weet het, ik weet het!:D

Mag ik het zeggen?

Ok, het antwoord is....

ACTION!!!

Grtz,

MJ

Anoniem zei

ja nou is de lol er natuurlijk snel af, Denk dat we maar net doen als in de bel spelletjes, tot het laatste moment in de wacht en dan pas het juiste antwoord....

Madelon zei

Jeetje, ik dacht dat het de Liddl was! Daar hebben ze ook vaak leuke aanbiedingen.
Ik dacht dat die "a" en die "ction" alleen maar vermeld waren om de bezoekers op het verkeerde been te zetten. Toch?

Heb ik nou iets gewonnen?

Madelon zei

Trouwens een aparte locatie om je huwelijksreis in door te brengen.

De Liddl bedoel ik dan.