woensdag 14 februari 2007

Frank 103 ????

Nu wist ik al geruime tijd dat Frank bij de racebaan wilde komen kijken (tja wie niet) maar dat hij gewoon stiekum zou gaan kijken dat had ik niet verwacht. Zonder appeltaart natuurlijk en onaangekondigd ook nog eens.... Toevallig wilde ik net een paar leuke foto's maken van mijn track toen mijn oog ineens viel op de bevallige dames die ik daar al een tijdje had staan. Ik maak een foto en kijk even goed en zie... ik zie iets wat mijn voorstellings vermogen gewoon te boven gaat.... Daar zit ie dan die ouwe doerak, gewoon op de motorkap van een van mijn bolides. Strak aangekleed in een bikini, wie verwacht dat nou. Hij steekt zijn tong uit en weg is ie. Ik heb em verder niet gesproken, blijkbaar schrok hij ervan dat ik ook even boven was en is ie met de noorderzon vertrokken naar z'n eigen baantje... Nou moet ik eerlijk zeggen dat hij er (voor zijn leeftijd) toch wel erg strak uitziet, hoe doet ie dat toch ondanks alle taart ????

3 opmerkingen:

FRANK103 zei

Ja, en dat op mijn leeftijd!! :-)

Zo zie je maar: veel appeltaart is goed voor de borst(en)!

FRANK103 zei

Ik heb even een verwijzing naar jouw artikel geplaatst! Inderdaad: hachelijk!

Madelon zei

Nu weet ik waar mijn bikini gebleven is!