maandag 12 maart 2007

Dagje werken...

Zoals degenen die mij kennen wel weten moest ik eindelijk weer eens aan het werk. Aangezien ik normaliter als hovenier door het leven ga zit ik helaas in de wintermaanden thuis. Om een lang verhaal kort te maken ik mocht dus weer aan het werk vandaag en dat was beslist geen vervelend iets. Prachtig weer en een leuke klus dus ik mocht niet klagen. Ik heb echter nooit beweerd een handige hovenier te zijn dus toen ik dan ook met een heggeschaar in de weer was, was dat vragen om ongelukken. Je raad het al, nooit krijg je waar je om vraagt maar nu dus wel... Zie foto's. En ook deze keer telt; foto's zeggen meer dan woorden...

5 opmerkingen:

Firefighter zei

Oeh ziet er uit alsof het niet lekker voelt. Beterschap voor je knie ;)

HenkG zei

Beterschap gewenst, maar... misschien ook eens naar de oogarts om je een brilletje aan te laten meten?
Zulke melkflessen zal je met goeie ogen toch niet verwarren met de takken van een een of andere struik?

Jacko zei

Watje ;-)

Hold on!

FRANK103 zei

Volgende keer met een schoffel in je rug?

Beterschap!

Dikke Leo zei

sommige mensen moet je gewoon niet met gereedschap laten werken.
Levens gevaarlijk, mischien volgende keer een dremel gebruiken zodat de wonden niet zo groot worden.