vrijdag 9 maart 2007

Graymalkin

Als je eens echt iets anders wil rijden als een ander dan ga je aan de slag met je auto en maak je hem net even wat mooier. Er zijn mensen die verder gaan en een gehele auto overspuiten en er hun geheel eigen draai aan geven. Ik neem daar mijn petje voor af want het kost nogal wat werk wil je een beetje een mooie strakke auto kunnen neerzetten. Toevallig kwam ik deze pagina tegen van iemand die met alle plezier een mooie auto voor jou op maat maakt. En aan de plaatjes te zien kan deze man er wel wat van. Ik heb even een mail gestuurd met de vraag of ik wat foto's mocht publiceren en dat mocht wel dus vandaar deze post.Het internet adres van deze man is :http://www.graymalkin.co.uk/index.html en hier kan je je ogen uitkijken. Ik heb al vast een paar leuke auto's uitgezocht:

1 opmerking:

FRANK103 zei

Ik vind het zelf spuiten van auto's (of treinen) heel knap! André Dakotatrack kan dat ook heel goed. Ik denk er over om een echte Frank-103 auto te laten spuiten door André, iets van een Mosler en dan de kleuren van een TEE-trein (beige en bordeaux rood. Ach, misschien moet ik toch aan die Fly wedstrijd meedoen, een Corvette kan natuurlijk ook!