donderdag 18 januari 2007

Fly Alfa ????

Vandaag moest ik toevallig naar Den Haag toe en zoals eenieder wel zal weten was het lichtelijk onstuimig weer. Het was dan ook 'hachelijk' (zoals ik wel eens hoor) om naar Den Haag te gaan maar ach je doet wel eens wat. Daar zat ik dan in de auto met mijn handjes om het stuur geknepen heen en weer geslinnerd door de harde wind turend door de beregende ramen even weg te mijmeren. (onderstaande model heb ik ;-) Ik dacht bij mezelf wat hebben die slotcar coureurs van tegenwoordig het toch makkelijk. Met een magneet onder hun kont en een metalen gelijder die de boel lekker in bedwang houd. En natuurlijk het schoentje niet te vergeten! En ineens bedacht ik me hoe het zou zijn om onderstaande chassis te vergroten en onder mijn eigen auto te prutsen hmmm...Tuurlijk het vergt enige tijd maar dan heb je wel wat! Lekker stabiel rijden in weer en wind! Wie doet je wat.
Moeten we natuurlijk nog wel voor elkaar krijgen dat er een metalen strip in het wegdek geplaatst word.....En hoe doen we dat nou met het schoentje en wisselen van baan en en.....Als we nu allemaal ons best doen dan moet dat volgens mij wel lukken! Ideeen kunnen hieronder gespuid worden bij comments. Gewoon even dat rode comment aanklikken en je geeft even jouw visie, simpeler kunnen we het niet maken dacht ik zo.

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Die wind vandaag was niet erg fijn. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer, en hoewel vanavond bij mij op zolder alles perfect op tijd rijdt, bakt NS er weer helemaal niets van! Dan maar liever in de auto!

Anoniem zei

Leo said
Het is helemaal geen gek idee, metalen wegdek en de magneetkracht van De Bunker.
Dan mag jij sturen en bedien ik de regelaar maar dan moeten er wel genoeg inzetters langs de weg staan.
Lijkt me wel lachen.