woensdag 17 januari 2007

Pakketje

Vandaag ontvangen :
Lekkere snelle levering van een hele stapel leuke auto's gekocht bij Eric van

Allereerst een setje Ninco's aangeschaft en later bij de bestelling nog een tweetal Slot-it's en twee Ninco kartjes toegevoegd

Hier de gehele stapel, 14 auto's in totaal en ze zien er goed uit. Zometeen even proberen op de thuisbaan dacht ik zo ;-)

Eric heeft nog meer auto's te koop dus neem gerust een kijkje op zijn homepage. Sowieso een leuke pagina om eens even te kijken.

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Welke foto's?

Willem S zei

Als het goed is staan ze er nu bij, was nog even aan het knoeien.... ;-)

FRANK103 zei

Ja, ze staan er. Goeie aankopen heb je gedaan!

Willem S zei

Dat dacht ik, ik heb ze even uitgeprobeerd en er zijn een heleboel bij die gewoon een keertje hebben gereden maar ook niet meer dan dat. En aangezien ik slot-it spaar ben ik erg blij met de audi (blijkt een eerste uitgave te zijn met de plak achterlichten)
En die had ik nog niet ;-)