zaterdag 13 januari 2007

GT race

Zoals gezegd vrijdag avond clubrace en wel met GT auto's. Mijn wit/paarse bolide voldeed aan de keuring en ik moet zeggen hij reed goed. Zoals altijd weer teveel spanning terwijl ik aan het rijden ben en elke keer hou ik me voor ; het is voor de fun..... Maar ja mijn lichaam schijnt adrenaline te willen aanmaken op deze momenten en dat maakt elke keer weer dat ik met trillenden handjes de race in ga. Niet leuk ? Ga toch weg ! Ontzettend leuk en een ontzettende kick. Gisteravond was weer eens een goede race avond bij De Bunker. De rijders zaten nek aan nek en dat maakt de race alleen maar mooier. Ik kon gelijk de in de eerste heat starten en mocht tegen oudgediende Sibolt en goede vriend Henk. Henk reed gewoon goed en helaas voor Sibolt had deze de auo nog niet geheel onder controle... En ik ? Ach ik deed leuk mee, even had ik de hoop op de magische 100 ronden grens helaas voor mij waren er een aantal factoren (vooral ikzelf) die er voor zorgden dat dat helaas niet mocht wezen.

De uitslag loog er dan ook niet om, even dacht ik nog dat ik geluk had en de vierde plaats mocht innemen maar nadat Leo (wederom een oud gediende) zijn strijd gestreden had bleek dat dat er niet meer inzat en ik genoegen moest nemen met een vijfde plaats

Geen opmerkingen: