zaterdag 13 januari 2007

Klaas en Evelien Bos / Slotrace Shop

Klaas en Evelien, wie kent ze niet... (wie ze niet ken raad ik aan om maar eens gauw een kijkje te gaan nemen aan de Lage Engweg in Putten). Ik weet nog goed dat ik er de eerste keer kwam en mijn ogen uitkeek, dat is nu enkele jaren geleden en nog steeds sta ik niet binnen een uur buiten de winkel. Vandaag was het weer zo ver, ik kon het gewoon niet laten. Natuurlijk als ik wat bestel kan ik het laten bezorgen maar ja dan is er toch iets dat begint te knagen.... Zou er dan toch niet weer iets zijn wat ik toch nog net kan gebruiken... Kortom vanmorgen de auto gestart en wederom richting Putten. En weer met een doos vol spulletjes naar huis gegaan. ;-) Zo gaat dat nou elke keer. Leuk even sneupen tussen de onderdelen en alle auto's die zo mooi zijn uitgestald, ik voel me elke keer weer dat kleine kind in een snoepwinkel. Even tijd voor een babbeltje en een geintje, soms kom je nog mensen tegen met hetzelfde virus (uit Genum (club de streetracers). Kortom altijd even leuk. Klaas heeft altijd wel een tip die je verder helpt en dan natuurlijk Evelien die altijd vrolijk is en als je een beetje je best doet ook nog een koffie of een thee voor je schenkt. Zoek je dus iets voor je racebaan of RC dan is dit de plaats waar je zeker niet omheen kunt.

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Ik heb kennelijk altijd pech als ik langs ga in Putten. Vaak is Klaas er niet of is hij druk met andere (betere) klanten. Die koffie heb ik zelf 1 keer getapt, maar gevraagd of aangeboden is ze nog nooit. Puur noodgedwongen rijd ik daarom altijd even langs restaurant d'heerdt (centrum Putten) voor een tosti d'heerdt, maar ook het boshuis in drie (ermelo) is een uitstekende lokatie om de aankopen te bestuderen. Maar ik kan dus niet zeggen dat een bezoek aan Klaas altijd een suc6 is!

Anoniem zei

Ik ben 1 maal bij klaas geweest en heb een hoop informatie gekregen onder het genot van een kopje koffie terwijl ik een sigaretje rookte. Toen ik na 2 uur weer richting Groningen vertrok had ik veel info de onderdelen en auto's die ik wilde en een heel goed gevoel voor een volgende bezoek.
Het was voor mij een eind rijden maar zeker de moeite.

Aldus Leo uit Groningen rijder bij De Bunker in Drachten.

Willem S zei

Ik meende dat het twee en een half uur was ?
Voor zover ik weet was er namelijk iemand die de sleutel nog in het contact had laten zitten ;-)

FRANK103 zei

Hahaha: heb ik weer een goede reden om nog eens naar Putten te gaan! (ik heb ook nog een wensenlijstje)

Enne: meestal is het verstandiger om niet je sleutels in het contact te laten zitten, tenzij je aan het rijden bent.