vrijdag 23 februari 2007

Nieuwe winkel Guus 'Slotracing Friesland'

Guus van Slotracing Friesland had de vorige keer dat we er waren(Freddy en ikzelf) ons al even een kijkje gegund in de nieuwe ruimte die gereserveerd was voor de nieuwe winkel. Begin deze week kreeg ik al even een foto opgestuurd met daarbij het verhaal dat de winkel al aardig opschoot. Gelijk heb ik toen gevraagd of we de foto maar even moesten publiceren voor het grotere publiek maar Guus wilde nog even wachten 'dan heb ik meer foto's ' was het repliek.
Dus zo gezegd zo gedaan, netjes gewacht en inderdaad gisteren waren daar ineens de foto's van het nieuwe walhalla. En eerlijk is eerlijk het ziet er heel erg netjes uit. Ik wist al dat deze man een boel auto's had maar nu komen ze echt stukken beter uit. Lekker ruim neergezet en toch wel knus. Guus wist me verder in de mail nog te vertellen dat de opening op 10 Maart om 10 uur is. Dus voor degenen die er al wel eens zijn geweest en voor degenen die er nog nooit zijn geweest een reden om nu eens even te kijken dacht ik zo.
Hieronder een aantal foto's van het nieuwe geheel;
Ook voor racebanen kan je bij Guus terrecht.
Zelfs de toonbank bevat allerlei mooie en apparte auto's.
Je kan ook even rustig plaats nemen en lekker genieten van al dat moois.
Een grote collectie tweedehands auto's ontbreekt ook niet.
Zoals gezegd een mooie ruime opzet.
En natuurlijk de nieuwe auto's niet vergeten.
Leuke sneuphoekjes.
Zowel nieuw als oud netjes opgesteld.
En dan natuurlijk de balie waar de afrekening plaast vind ;-)
Al met al een hele winkel bij elkaar. Je kan hier terrecht voor zowel nieuwe als gebruikte auto's en ook onderdelen zijn leverbaar. Ik wil Guus bij deze bedanken voor deze primeur. Mooie foto's van een in mijn ogen mooie winkel. Nu heeft ook Friesland een volwaardige slotcar dealer lijkt mij.
Adres en gegevens:
Slotracing Friesland is Verkoop, Inkoop, Service en Informatie over alle merken Slotrace artikelen
Zowel voor Racebanen, Raceauto's, Baandecoratie kunt u bij ons terecht.

Openingstijden
Donderdag 14.00 uur tot 18.00 uur
Vrijdag 14.00 uur tot 21.00 uur
Zaterdag 10.00 uur tot 16.00 uur

Guus en Jacqueline Rauwerda
Oudebildtdijk 1148
9075 NN Westhoek
06-52471199

1 opmerking:

FRANK103 zei

Die winkel ziet er erg fraai uit! Jammer dat het ongeveer aan de andere kant van Nederland is.