vrijdag 13 april 2007

Emerald blue ?

Na het lezen van onderstaande stukje dacht ik we zijn helemaal gek geworden en een ieder zal het waarschijnlijk ook al op het nieuws hebben gezien, Drachten is gek geworden en heeft een straat blauw geverfd.....


Het Moleneind in Drachten is echt blauw geverfd. Vanochtend is de Drachtster kunstenaar Henk Hofstra begonnen met zijn project. ,,Nee echt, het was geen 1 aprilgrap”, aldus gemeentevoorlichtster I. Overstegen van Smallingerland.
De weg wordt blauw geverfd, als verwijzing naar de Drachtstervaart die erlangs wordt uitgegraven. Het gaat om een kunstwerk van tien meter breed en een kilometer lang. In het blauw wordt met witte koeienletters de zin ‘water is leven’ - tevens de titel van het kunstwerk - geschreven.
De kosten voor dit stukje landschapskunst zijn voor rekening van de Wind Groep BV en de gemeente, en bedragen 75.000 euro. Hofstra zal de hele week nog bezig zijn. Het verkeer kan er enige hinder van ondervinden.


Echter na een tijdje er over na gedacht te hebben misschien wel een mooi probeersel voor mijn eigen baan.... En ik kan het voor veel minder euro's realiseren... Ik voeg even een foto toe en hoor graag wat een ieder er van vind.Moet Emeraldracingtrack er ook maar aan geloven en blauw geverfd worden. Zie foto. Reacties zijn meer dan welkom....

6 opmerkingen:

FRANK103 zei

Mogen we nu alleen racen met een parkeerschijf?

HenkG zei

Had je veel gedronken toen je op dit idee kwam?

Dikke Leo zei

Je moet wel behoorlijk blauw zijn om op dit idee te komen, ik heb het gezien en vind het verschrikkelijk.

Dikke Leo zei

Idee
Volgende keer hovercraft race..
Zonder magneet natuurlijk want die werkt niet op water.

Firefighter zei

Blauw is opzich natuurlijk niet lelijk, maar als ik jou was zou ik gewoon een mooie blauwe Bugatti kopen ofzo ;)

Anoniem zei

Het laat mij helemaal blauw.