zaterdag 7 april 2007

Pech....

Met veel plezier ging ik gisteravond naar de racebaan. In de wetenschap dat mijn auto gewoon goed presteert rij ik niet teveel ronden om vooral niets te beschadigen. Ik doe de kap even van het chassis af om de rommel binnen in even met een borsteltje te verwijderen en doe vervolgens de kap er weer op. (In de race zou blijken dat naast een slechte hovenier, sleutelen mij ook al niet ligt;-( ). De eerste heat start ik in baan een, da's de moeilijkste baan dus ach 23 ronden valt me niet echt tegen. Dan baan twee.... na een aantal ronden een fikse tegenvaller, de voorste schroef is eruit, snel naar de koffer een nieuwe er in maar dan is de schade al niet meer te overzien, dit geintje kost me vier ronden en kost me dus wederom twee plaatsen deze avond... Pech dus voor mij. Maar de een zijn dood is de ander zijn brood. Met verbazing keken we toe hoe Klaas met zijn nieuwe(door Dikke Leo getunde) Lola ronde naar ronde in de baan bleef. Een vijfde plaats was dan ook zijn deel voor deze avond! En Harry wist ook een goede vierde plaats te behalen door gewoon goed en constant zijn ronden te rijden. De top drie was al van te voren bekend, Eddy, Hessel en Leo als hekkensluiter. De door Leo beoogde 100 ronden werden echter helaas niet gehaald, in de eerste race op baan vier vloog de auto er op wel heel vreemde plaatsen uit. Jammer voor Leo dus die nu met het voldongen feit zit dat er nog slechts een GT race is om zich bij de club van 100 te scharen. Ik zal voor je duimen Leo. Kortom een leuke gezellige avond met winnaars en verliezers maar al met al een hele leuke avond. De standen zijn als altijd weer terug te vinden op de site van De Bunker.

4 opmerkingen:

Dikke Leo zei

Het gaat er om spannen, als de stand is bijgewerkt zal je zien dat ik weer 2 plaatsen ben gestegen naar een 6e plaats.
De nieuwe vooras zal moeten zorgen dat het de volgende keer beter gaat zodat we meer bij elkaar kunnen blijven rijden.
We hadden een ongelukkige loting en beide de nodige pech maar het seizoen is nog niet afgelopen.
Succes met het sleutelen, voor tips en trucs gewoon even een thuisrace organiseren volgende week! Zal ik er zijn!

Anoniem zei

jammer jammer.....
volgende keer beter.
je moet dan ook niet in je auto hovenieren en aan je tuin sleutelen

MJ zei

Klinkt leuk, dat racen bij de bunker! HenkG (twenttrack)en ik komen zeker nog een keer langs!

Anoniem zei

tja sleutelen is toch een vak apart... eddy zegt dan ook sleutel liever niet teveel , ik zie mensen vanaf het begin tot het eind van het seizoen bezig zijn met hun auto terwijl de toppers eigenlijk nooit met de auto bezig zijn , dus niet sleutelen is beter presteren , Gr Ed