dinsdag 5 juni 2007

Auto's met ballen?

Iedereen heeft iets wat hem of haar aantrekt in auto's. De een vind een lelijke eend leuk en de ander een Ferrari. Sommigen willen blingbling en anderen zoeken het in snelheid. Zo gaat dat ook al in slotrace land. Er zijn mensen die het prachtig vinden om met een oude Fleischmann auto te touren en er zijn er die een snelle Slot-it op de baan zetten en daarmee uit hun dak gaan. Tja en wat vind ik nou leuk. Ach ik verzamel Fleischmann en Slot-it en... Noem maar op. Om te rijden is mijn persoonlijke voorkeur toch Slot-it, zo uit de doos en rijden maar. Wat is dan het geen wat een auto speciaal maakt ? Ach laat ik het zo zeggen; als een auto maar ballen heeft. En dat kan, zoals uit onderstaande foto blijkt, elk merk zijn ;-)

5 opmerkingen:

Madelon zei

Dat zijn inderdaad behoorlijke ballen!
Toch zou ik in deze auto niet rond durven rijden... het schept toch wel wat verwachtingen over de bestuurster denk ik zo...!

Anoniem zei

Sorry maar veur zukke fotoos hek gien tiet.

HenkG anononiem

MJ zei

Dit is wel errug letterlijk 'met ballen'. Neen, de echte auto 'met ballen' is en blijft de BMW e30 M3!

FRANK103 zei

Het is wel een afwijking hoor, in iedere foto een BMW zien....

Zelfs al het alleen om een paar borsten gaat.

Ik adviseer deskundige hulp!

MJ zei

De Mini Cooper wordt tegenwoordig gemaakt door BMW, Frank...;-)