zaterdag 9 juni 2007

Prijsvraag

Bij deze dan maar eens een leuke prijsvraag. In de buurt waar ik sinds ongeveer een jaar woon is een kunstwerk geplaatst. Nu reed ik dus vorige week de straat in en keek met stomme verbazing naar wat een of andere kunstenaar nu weer in elkaar heeft gezet. Als je de foto ziet zal je je dat wel in kunnen denken neem ik aan. Vrolijk kleurtje dat wel en ook leuk dat de dingetjes aan de bovenkant mee draaien met de wind.... Maar wat moet het in hemelsnaam voorstellen was mijn vraag. Ondertussen weet ik het maar het leek me leuk om te horen wat jullie allemaal zien in dit bouwsel. Mensen die in Drachten en omgeving wonen zijn uitgesloten van deelname ;-)

Oh ja een prijsvraag daar hoort natuurlijk een prijs bij.... De prijs is een keertje racen op Emerald racingtrack.

13 opmerkingen:

HenkG zei

Aan die boom is duidelijk te zien dat die kunstenaar met molentjes looopt. Een paar daarvan heeft hij op die boom gezet.

Willem S zei

hmmm goeie poging maar geen prijs ;-)

Anoniem zei

denk een proefgewas voor de homo parkeerplaats

Anoniem zei

volgens mij is het een afbakening voor een bepaald gebied en waarschuwt de roze boom voor de bewoners , bij het passeren van deze boom wordt automatsch je levensverzekering ingetrokken door het verhoogde risico je leven te verliezen.....

John zei

Plattegrond van de metro in Drachten?

FRANK103 zei

Deze boom staat voor de verkwisting van gemeenschapsgelden. In plaats van geld te steken in zorg, ouderen etc plaatsen we een signaal voor hele lieve jongens: kom hier voor zere billen!

Willem S zei

hahaha allemaal erg leuk bedacht maar nog steeds geen winnaar

PorscheHarry zei

Volgens mij stelt het digitaal slotracen voor in een roze wolk. Aan het einde na alle aftakkingen zie je het licht, teveel beslissingen tijdens het racen, dus wil je toch weer liever het oude analoog ;-)

Madelon zei

Lijkt me duidelijk: een verzamelplaats tijdens onweer voor meisjes die willen weten wat voor een effect een blikseminslag kan hebben!

Madelon zei

Of een zendmast voor Orange in de verkeerde kleur gespoten?

MJ zei

ik weet het...! Het is een... Het is een... Het is een...

Het is een sextoy voor homo die-hards!:P

Anoniem zei

he willem op ebay.de staan nieuwe fleishmann bandjes te koop in verpakking... ze zitten tussen een partij ... worden bandjes te koop aangeboden in een advertentie ...

Gr, Eddy

FRANK103 zei

Het is moderne visie op een olifant, roze ipv grijs, slurf en tanden. Eigenlijk lijkt het zelfs heel goed. Mits je -200 hebt en bril/contactlenzen kwijt bent!