zaterdag 16 juni 2007

Sneakpeak Speedtrack

Gisteravond opende Speedtrack haar deuren voor degenen die niet langer konden wachten en wilden zien hoe de nieuwe baan er uit zag. En ik kan je vertellen dat die baan er werkelijk grandioos uit zag! Een hele mooie strak neergelegde baan van Fleischmann. En wat verrassend was waren de felle kleuren langs de baan. Deze kleuren geven aan waar moeilijke bochten en gevaarlijke plekken zijn. Maar zoals ze zeggen in Engeland first things first... De opening door de voorzitter zelf, Hans Licher. Met een paar mooie woorden dankte hij een ieder die zich ingezet had voor de baan en liet daarna onder luid geklap een fles champagne knallen. Proost !!!

Deze man was erg belangrijk zoals jullie allemaal kunnen zien want hij hield nauwlettend de computer in de gaten en da's eigenlijk wel een van de belangrijkste apparaten bij de baan. (Oh ja de naam is me ontschoten...)
De eerste officiele ronde werd natuurlijk door de voorzitter zelf gereden !!!
Daarna kwamen de vandalen aan de baan....

Let op!!! Loslopende fotograaf. Is de baan zo hoog geplaatst ? Nee HenkG is gewoon een beetje klein.... ;-)

Dikke Leo in een diepzinnig gesprek... Blabla leuterleuter...
Een van de prijzenplanken. (Ik ben al blij met een beker...)

Serieuze rijders.

Kleine sneakpeak van de baan.

De inzetters deden ook nu al hun best.
Mooi die kleuren en let ook eens op de muurtjes!
MJ, een klasse appart!!! Wat zou er nou omgaan in dat meesterbrein van zo'n jonge... Tja wie het weet mag het zeggen, hij lijkt in ieder geval helemaal op te gaan in zijn hobby.

Al met al een gezellige avond bij Speedtrack. Reden van het niet plaatsen van foto's van de gehele baan is het feit dat Hans me vroeg dit nog even geheim te houden. Ik denk dat Er binnenkort op de site van Speedtrack wel foto's zullen verschijnen.

9 opmerkingen:

MJ zei

Teletubbies? Dat mag ik niet meer kijken sinds het door Pools onderzoek is bewezen dat je daar homosexuele neigingen van krijgt!

Dikke Leo zei

Leuk bericht met mooie foto's die mensen zeker zullen prikkelen om ook eens te gaan kijken.

Willem S zei

* MJ ik wist het wel.... stiekum toch kijken he ;-)

* Dikke Leo, dat was de bedoeling

FRANK103 zei

Leuk verhaal!

MJ zei

Ssssst!:P

HenkG zei

En ja, hoor, weer een zo'n 'journalist' die het niet kon laten - en nog weer een beetje erger dan Dikke Leo.

En eh, die bijnaam van jou begrijp ik niet. Stille (?)Willem?

Fraaie karakterisering van MJ. Die houden we er in.

Dikke Leo zei

Stille Willie de man die een ander liever voor laat gaan om een ongeluk te voorkomen.
Stille Willie is mischien wel de meest sociale slotracer die ik ooit ontmoet heb dus daarom de eretitel......Stille Willie die ook de foto's heeft gemaakt die op mijn blog zijn geplaatst, Hiervoor mijn dank.
Alweer een bewijs van zijn sociale gedrag.
Als ik komende vrijdag mijn camera niet weer vergeet ga ik zelf even foto's maken.....

Anoniem zei

De naam die je is ontschoten Mmmmm ehhhh Roel geloof ik

MJ zei

[quote] Fraaie karakterisering van MJ. Die houden we er in.
[quote\]

Niet zo fraai als die cartoon van jou!:D