maandag 24 september 2007

Dagje Classic Race Kampen

Een aantal weken (maanden) geleden kreeg ik van Dikke Leo een mailtje met daarin de vraag of ik eens mee wilde naar Kampen om de nieuwe baan te bekijken. Dat wilde ik wel dus de rit heen was snel gepland. Daar aangekomen keken we onze ogen uit naar de fantastisch nieuwe baan de de heren gemaakt hadden. We waren onder de indruk. Na niet al te lange tijd weer een mail van Leo. Ene Frank G. had een Classic Race op stelten gezet, of ik daar misschien oren naar had... Kortom om een lang verhaal kort te maken, en zoals al in andere berichten was te zien, Dikke Leo en Willem S hebben zich voorbereid op de Classic Race en zijn gisteren wezen racen. En ja dan moet dat natuurlijk wel allemaal gefotografeerd worden en zo snel mogelijk op de blog. Een aantal van de foto's (ja ik heb er meer) kunnen jullie hieronder zien.

De heenreis met Bokito aan het stuur....
Afslag Kampen, het avontuur begint.

Bij aankomst bleek het al erg druk te zijn...

De blauwe mannetjes ???

Dikke Leo's vehicle naast wat later de winnende auto's bleken te zijn.

Jan zorgde voor de keuring.

En dat gebeurde met heel veel nauwkeurigheid!

Mijn snelheid zat op het randje ;-)

Park ferme bijna gevuld.

De volgorde van de eerste heat. Of stint ?

De brug van Kampen, Dikke Leo in gevecht.

Pet in race stand...

Snelle inzetters bij de baan.

Ehm mag het een foto'tje meer zijn ?

Welke @?!...Piep... Staat er nu weer voor ?

Het enige juiste standpunt voor een mooie foto.

Alle deelnemers op de foto, de auto's dan tenminste.

Dikke Leo toch wel blij ondanks tegenvallende resultaten... Jammer, de auto was en is gewoon goed maar door een verkeerde behandeling van de P2 banden was het een verloren race. Volgende keer beter Leo !!!

De nummer 3 Iets met cuppen,cupen,coupee, in ieder geval er werd veel gelachen om de uitspraak ;-)

De nummer 2, stil maar erg goed.

Onbetwist de nummer 1 (Rob meende ik)

Tja en dan natuurlijk de prijzen die ondergetekende in ontvangst mocht nemen. Best Rookie en Concours d'elegance mocht ik op mijn naam zetten. Niet verwacht maar heel erg leuk om te krijgen natuurlijk. Twee mooie certificaten, een heel mooi horloge en natuurlijk een vette medaille !!! Ik mag tevreden zijn.

Conculsie, een hele mooie dag. Mede doordat Frank en Jan enorm hun best gedaan hebben om alles tot in de puntjes te regelen. Mijn , en ik weet zeker, onze dank hiervoor !!! Perfect geregeld.
Ok ok een dingetje dan.... Volgende keer de sleutel van je voorraad kast gewoon meenemen Frank ;-).
Samen met Leo heb ik enorm genoten van deze dag, ook het voortraject was al erg leuk op zich. Dit is gewoon een aanrader voor een ieder die gewoon eens lekker ongedwongen wil racen met mensen die plezier hebben in hun hobby.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Kan me voorstellen dit soort dagen met gelijkgestemden zeer gezellig kan zijn. Nog gefeliciteerd met je prijzen.

gr,


Henk

Dikke Leo zei

Gefeliciteerd,
Na een perfecte voorbereiding hebben we een erg leuke dag gehad.
De organisatie was erg goed en jij hebt echt een super prestatie laten zien, petje af.

Willem S zei

dank jullie wel ;-)
Zoals te zien is heb ook ik erg genoten.

FRANK103 zei

Leuk stukje, Willem!

Bij een volgend evenement wil ik toch een poging doen om ook te komen. Als het dan niet weer strandweer is!

HenkG zei

Ja, winnaar van het concours d'elegance. Geen wonder: roze shirt, roze koffer, roze auto....

Leuk hè, die verschillende verslagen. En iedereen lekker op zijn eigen manier!

Anoniem zei

Willem,

Erg leuk verslag en foto's.
Ondanks dat ik er niet bij kon zijn, krijg je toch een goede indruk van een geslaagde dag bij Speedtrack.

Overigens hebben we nog een leuke activiteit, FIA- GT32 bij Speedtrack op 27 oktober !

Roel