dinsdag 4 september 2007

Classicrace kampen

Kijk als je de enige in racebaanland bent met een Roze racebaankoffer dan krijg je wel eens wat te horen. Allemaal jaloezie ik weet het. En juist daarom heb ik het volgende gedaan. Eindelijk heb ik een bijpassende auto !!!!
Binnenkort is er namelijk de Classic race in Kampen en aangezien Dikke Leo en ik daar toch een beetje goed voor de dag wilden komen hebben we in ieder geval de auto aangeschaft die ons een juiste keus leek. Deze auto is alleen een beetje erg wit en dus vooral saai om te zien. Een plan was al snel bedacht en zowel leo als ik konden nu eens iets leuks gaan doen met een auto.
Voor Leo niet de eerste keer maar voor mij wel. Dus erg spannend hoe alles zou uitpakken.
Een boel werk maar erg leuk om te doen.
En nu eindelijk na een hele tijd lang zwoegen, bloed, zweet en tranen is het dan zover.
De presentatie van de kap zoals hij gaat racen in Kampen op de nieuwe baan. Graag reacties ;-)



7 opmerkingen:

FRANK103 zei

Is het the Stig daar in die autö?
Naast die dame, bedoel ik!

Willem S zei

tuurlijk is dat the stig wie anders.....

HenkG zei

Graag reactie? Waren al die kwijlende mannen bij SpeedTrack gisteravond nog niet genoeg?

Een zeer slimme afleidingsmanoevre!

Willem S zei

vooral in het bochtige deel van de baan werden er begerige blikken geworpen in de auto zag ik wel ;-)

Dikke Leo zei

Ik denk dat ik de afbeelding maar als achtergrond ga gebruiken zodat ik tijdens de race niet al te veel meer hoef te kijken.
Hij/ Zij rijd overigens erg goed, klasse gedaan.

Anoniem zei

ZIJ VALT OP SNELLE MEGANES EN MERCEDES CLK WAT HEB ZIE AUTO ZO VAAK MOETEN IN HALEN
MAAR MET GENOEGE

Anoniem zei

heb die blonde wel zo vaak gezien die avond
scheelt dat je een snelle megane hebt zie je ze vaker