dinsdag 4 september 2007

Druk druk druk

Ik zie het meer op internet, iemand begint een pagina en eindigt helaas omdat hij of zij het te druk heeft.
Ook ik heb het erg druk op dit moment en daar lijst ook deze webpagina onder.
Vandaar maar weer eens een kleine update.
Zelf ben ik de laatste maanden druk bezig geweest om samen met mijn vrouw een winkel op te zetten in scrapmaterialen. (vrouwen hobby) Dit houdt ondermeer in het maken van kaarten en het opleuken van foto's en alles wat daar maar bij komt.
Tja en nou bleef daar een kleine ruimte over..... ;-)
Inderdaad een leuke ruimte voor een kleine slotrace winkel dacht ik zo.
Klein van opzet maar ach alle begin is moeilijk.
Kortom ook in Drachten is nu een heuse slotracewinkel geopend onder de naam Scrapitz.
Kom gerust eens even langs.
We zitten aan de Kolken 56 in Drachten.
Ikzelf ben er meestal zaterdag wel maar de winkel is zowieso de gehele week open.

Neem maar even een kijkje op http://www.scrapitz.nl/

Geen opmerkingen: