vrijdag 6 april 2007

Vrijdagavond

Wederom vanavond een GT race en daar moet ik natuurlijk bij zijn. Alhoewel ik vanmorgen al om vijf uur in de auto richting Arnhem zat moet ik vanavond natuurlijk wel rijden. Waarom ? Wel een vierde plaats is leuk voor mij om te hebben en houden. De strijd zal wel weer losbarsten vanavond, Dikke Leo heeft weer wat nieuws bedacht dus we zullen zien. Vanavond ga ik gewoon weer met de vertrouwde Jaguar rijden. En met een beetje geluk komt ook Freddy nog even langs met wat nieuwe auto's.... Slot-it jaguar en Porsche en de Audi van Avant Slot. De Audi had ik gezien op de SLN-beurs en de importeur wist niet met zekerheid of hij deze wel kon krijgen dus ik heb em maar besteld in Duitsland ;-). Morgen weet ik of de vierde plaats nog steeds voor mij is. Hier nog even de foto's van de auto's die nu binnen zijn...

De Jaguar van Slot-it.
De Audi van Avant Slot.


De nieuwste Porsche van Slot-it, wederom een gelimiteerde...


1 opmerking:

Dikke Leo zei

Freddy zal er niet zijn omdat hij moet werken, maar ik kan je beloven dat ik er alles aan doe om een top prestatie neer te zetten.
Met nog maar weinig races te rijden moet ik de 100 ronden halen om dit jaar de eerste te kunnen zijn bij De Bunker die met verlichting een aanval doet op de 100.
Als je mij verslaat is je 4e plaats zeker, dus ga de uitdaging aan.
Ik heb vanavond de onderdelen voor je die je nog dichter bij de 3e plaats zullen brengen.
Succes.
PS die rode streetcar moet je achteraan rijden......